- Zestawy fondue
- Czekoladowe fontanny do domowego użytku
- Czekoladowe fontanny półprofesjonalne
- Czekoladowa Fontanna CF23 zestawy z czekoladą
- Czekoladowa Fontanna CF33 zestawy z czekoladą
- Czekoladowa Fontanna CF40 zestawy z czekoladą
- Czekoladowa Fontanna CF46 zestawy z czekoladą
- Czekoladowa fontanna CF55 zestawy z czekoladą
- Czekoladowa Fontanna CF54SPM zestawy z czekoladą
- Czekolady do fontann i fondue Callebaut 2,5 kg
- Czekolady do fontann i fondue na wagę
- Nowości
- Promocje
Czekoladowa linia
783 318 493
poniedziałek - piątek
w godz. 8.00-16.00
e-mail:
sklep@czekoladowafontanna.pl
Koszty wysyłki
Koszty wysyłki (wpłata na konto):
zawsze - 9 zł
Koszty wysyłki (pobranie):
zawsze - 14 zł
Koszty wysyłki (wpłata na konto):
zawsze - 15 zł
Koszty wysyłki (pobranie):
zawsze - 20 zł
52,99 zł
43,08 zł
52,99 zł
43,08 zł
92,50 zł
75,20 zł
64,09 zł
52,11 zł
222,17 zł
180,63 zł
234,52 zł
190,67 zł
27,78 zł
22,59 zł
47,54 zł
38,65 zł
266,63 zł
216,77 zł
92,50 zł
75,20 zł
142,64 zł
115,97 zł
197,47 zł
160,54 zł
JAK KUPOWAĆ
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia.
- Podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną.
- Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego na stronie www.czekoladowafontanna.pl, w wyjątkowych przypadkach sprzedaż towarów odbywa się przy pomocy poczty elektronicznej sklep@czekoladowafontanna.pl . Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Klient może zrezygnować z zamówienia do momentu wysłania przesyłki. W celu rezygnacji z zamówienia (przed jego wysłaniem do Klienta) należy przesłać informację o anulowaniu zamówienia na adres sklep@czekoladowafontanna.pl (z adresu e-mail zarejestrowanego w danych Klienta w sklepie internetowym) z podaniem numeru zamówienia. Zamówienie takie zostanie usunięte ze sklepu internetowego.